1. Jak złożyć zamówienie? Instrukcja krok po kroku. Zamówienie można składać każdego dnia, przez 24 godziny na dobę.
2. Czy konieczna jest rejestracja na stronie, aby złożyć zamówienie?Nie ma takiej konieczności. Aby złożyć zamówienie nie musisz się rejestrować (aczkolwiek zachęcamy do tego). Dokonywać zakupów możesz bez rejestracji.
3. Jak założyć konto?- Na głównej stronie wchodzisz w zakładkę Rejestracja
- Wypełniasz wskazane pola (te z gwiazdką są obowiązkowe)
- Po akceptacji zostanie do Ciebie wysłany mail z potwierdzeniem rejestracji
4. Czy jest możliwość modyfikacji zamówienia? Czy można dodać lub usunąć coś ze złożonego już zamówienia?W przypadku potwierdzonego przez Państwa zamówienia nanoszenie zmian nie jest możliwe. Natomiast na każdym etapie realizacji istnieje możliwość anulowania i złożenia ponownego zamówienia z naniesionymi zmianami. Dodatkowym atutem w tego typu kwestiach jest posiadanie konta w naszej aptece. Takie zamówienie będzie historycznie zapamiętane i daje możliwość przeniesienia produktów ponownie do koszyka. W przypadku chęci anulowania zamówienia poprosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem bądź wysłać wiadomość drogą mailową na adres apteka@pharmaprofit.pl.W powyższej kwestii, kontaktując się z nami, poprosimy o powołanie się na numer zamówienia.
5. Jaki jest numer i jakich godzinach możesz się z nami skontaktować?Numer telefonu:…… w dni powszednie w przedziale 7-15
6. W jakich godzinach jest możliwość odbioru zamówienia w wybranej aptece? W jakich aptekach można odebrać zamówione przez stronę produkty?Każda apteka ma indywidualne godziny pracy. Tu sprawdzisz zakres pracy wybranej przez Ciebie apteki wraz z lokalizacją
Już na etapie składania zamówienia musisz się zdecydować na konkretny punkt odbioru.
7. Jakie ceny widnieją na stronie internetowej? Czy są to ceny netto, czy też brutto?Na naszej stronie internetowej
https://pharmaprofit11.wersjademo.pl/ podane ceny są ostateczne (zawierają podatek VAT i są cenami brutto)
8. Czy jest taka możliwość, że po realizacji i opłaceniu zamówienia, któryś z produktów nie będzie dostarczony?Niestety istnieje taka możliwość, ale są to sytuacje bardzo rzadkie. Może to mieć miejsce w momencie sprzedaży ostatnich sztuk z magazynu. Zostaniecie Państwo poinformowani o tym fakcie przez nasze Biuro Obsługi Klienta
9. Jak zapewniacie bezpieczeństwo transportu paczek w upalne dni?Zarówno warunki przechowywania na naszym magazynie, jak i transportu są zgodne z zaleceniami producenta. Jeśli chodzi o transport (głównie w upalne dni oraz przy niskich temperaturach) sugerujemy wybór firmy Pharmalink
10. Kto może odebrać zamówienie z odbiorem osobistym w aptece?Zamówienie odbiera klient (po wcześniejszym potwierdzeniu e-mailowym o gotowej paczce). Przy odbiorze powołujecie się Państwo na numer zamówienia.
11. Czy można na Państwa stronie zrealizować receptę?W przypadku produktów "lek na receptę" jedyną dopuszczalną formą realizacji zamówień jest odbiór w Aptece. Jak najbardziej możecie Państwo złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, ale odbieracie je w wybranej aptece (lista tu się rozwija). Tu znajdziecie również Państwo informację o odpłatnościach. Kod recepty podawany jest przy okienku. Płatność również jest dokonywana na miejscu. Zgodnie z polskim prawem nie możemy prowadzić sprzedaży wysyłkowej leków RX (na receptę).
12. Jak długo zajmuje przygotowanie towaru od momentu złożenia zamówienia? Kiedy będzie możliwość odbioru w aptece?Zamówione produkty wysyłane są z reguły w ciągu 2 dni roboczych, liczonych po uzyskaniu informacji o dokonaniu płatności z systemu płatności elektronicznych, albo wpływie środków pieniężnych za zamówienie i dostawę na rachunek bankowych. Termin otrzymania zamówienia przez klienta = czas dokonania płatności + czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
13.Czy ceny na stronie pharmaprofit.pl są tożsame z cenami w aptekach stacjonarnych?Jeśli chcesz zakupić produkty w cenach widocznych na
https://pharmaprofit11.wersjademo.pl/możesz to zrobić tylko za pośrednictwem naszej strony.
14. Ratunku, zapomniałem hasła do logowania – co w takiej sytuacji?Jeśli zdarzyło Ci się zapomnieć hasła do logowania, zależy wejść w zakładkę logowanie i wpisać adres mailowy. Po naciśnięciu „przypomnij hasło” na wskazany adres mailowy wyślemy Ci nowe hasło do logowania. Możesz zmienić nadane hasło w zakładce „moje konto – zmień hasło
15. W jaki sposób znaleźć poszukiwany produkt?• Za pomocą wyszukiwarki – wybierasz wpisując nazwę interesującego Cię produktu. Zostaną wyświetlone pozycje spełniające zadane kryteria. Aby zawęzić wyniki wyszukiwania, można skorzystać z opcji filtrowania,
• Poprzez wybór kategorii - na naszej stronie oferta została podzielona na kilka głównych działów. Dzięki zawężeniu oferty, łatwiej i szybciej wyszukasz interesujące Cię produkty.
16. Jak dodać produkty do zamówienia?Gdy zdecydujesz się już na interesujący Cię produkt, korzystasz z przycisku „Dodaj do koszyka”, a wskazana pozycja zostanie zapamiętana. W każdej chwili możesz podejrzeć wybrane przez Ciebie produkty, jak również dokonać zmiany ilości sztuk. Na tym etapie możesz również kontrolować wartość Twojego zamówienia (przydatne również, gdy chcesz złożyć zamówienie na wartość zapewniającą bezpłatną realizację, bez kosztów przesyłki). Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących Cię produktów, możesz już złożyć zamówienie. Kolejnym krokiem jest podanie danych, wyboru płatności, rodzaju przesyłki oraz formy odbioru i płatności. Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail zwrotny potwierdzający przyjęcie zlecenia. Jeśli komunikat nie pojawił się, oznacza to iż zamówienie nie zostało prawidłowo złożone. W takiej sytuacji poprosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres mailowy: apteka@pharmaprofit.pl